Prodám výhodněbezpečně nemovitost do tří měsíců

Prodej nemovitosti je pro vlastníky stresující. Není divu, zpravidla se jedná o nemalé peníze, pro mnohé dokonce o celé životní jmění, s prodejem nemovitosti je spojeno mnoho důležitých a zároveň složitých rozhodování, jako třeba za kolik prodat, kde najít kupujícího, jak zvýšit pravděpodobnost výhodného prodeje a jiné. A nakonec vlastník nemusí při prodeji uspět.

Mými nejčastějšími zakázkami jsou prodeje za účelem získání prostředků na koupi jiné nemovitosti, prodeje z dědictví, prodeje na zaplacení závazků či dluhů nebo prodeje nepotřebných či nevyhovujících nemovitostí. Specializuji se na rezidenční nemovitosti – byty, domy, pozemky, a to na území Prahy a v jejím blízkém okolí.

Na realitním trhu působím od roku 2009 a dlouhodobě patřím k nejúspěšnějším makléřům realitní kanceláře RE/MAX. Nebylo by tomu tak, kdybych neměl důvěru svých klientů a to zejména díky znalostem, zkušenostem, proaktivnímu přístupu a profesionalitě. Výsledkem mé práce pak jsou bezproblémové prodeje za dobrou cenu v krátkém čase, v hodnocení zákazníků jsem souhrnně do dneška získal 9,73 bodů z deseti.

Při prvním kontaktu s klientem se nejdříve snažím vzájemně poznat, zjistit důvody prodeje, časové a finanční očekávání, klientům vysvětlím základní procesy prodeje, zodpovím případné otázky. Následně připravím analýzu, doporučení a přednesu 36 bodový akční plán prodeje nemovitosti, který s klienty projdu a vzájemně si ho odsouhlasíme. Poté již pracuji samostatně podle předem domluveného postupu a zpravidla do tří měsíců nejpozději má klientova nemovitost solventního kupujícího a může se přejít do fáze přípravy smluvní dokumentace k převodu nemovitosti, zajištění financování, převod vlastnického práva na katastru nemovitostí až po předání nemovitosti.

Návod, jak výhodně, bezpečně a rychle prodat nemovitost

Jak zatraktivnit nemovitost, nastavit správně cenu, kdy začít prodávat a jak udělat lákavý inzerát a mnoho dalšího...


Velmi kladně oceňuji pozitivní a proaktivní přístup pana Kotuly. Pro jeho velké zkušenosti a silně pro-klientský přístup bych jeho služby kdykoli využil znovu. Děkuji!

Daniel Koloc

Pana Kotulu jsem poznal v roli kupujícího a jeho profesionalita a přístup k zákazníkovi mě natolik zaujal, že jsem jeho služeb využil i v případě prodeje vlastní nemovitosti

Jan Puška

Velmi vstřícné, ochotné a rychlé jednání, kompletní servis včetně komplikovaného jednání s Katastrem nemovitostí, dokonalá znalost problematiky.

Miloš Vlnař

Občas se setkám s námitkou ke spolupráci s realitním makléřem, jedna z nich je například „prodat si mohu sám“, je dost možné, že jste se setkali s nekvalitními makléři, kteří udělali svojí práci polovičatě a vyinkasovali tučnou provizi, pak samozřejmě si člověk řekne, že to sám zvládne taky a ani se takovému postoji nedivím, pro úspěšný prodej toho lze však udělat mnohem více a kvalitněji, než dělá průměrný či podprůměrný realitní makléř.  A dovolím si dokonce tvrdit, že kvalitní realitní makléř se finančně i časově vyplatí. Je možné se podívat na srovnání jen několika aktivit, jak je dělá kvalitní a jak průměrný makléř:

Průměrný makléřKvalitní makléř
Žádná příprava nemovitostiZatraktivnění nemovitosti zájemcům
„Analýza“ prodejní ceny udělána na základě pocitů a aktuální nabídkyNávrh cenové strategie na základě dat reálných prodejů srovnatelných nemovitostí v lokalitě v nedaleké minulosti
Rezervace nemovitosti s prvním zájemcemAktivity vedoucí k dosažení co nejvyšší kupní ceny, např. uspořádání aukce v případě více zájemců
Spoléhání se na inzerci na sreality.czMnoho kanálů prodeje vč. lokálního marketingu, vlastní databáze, spolupráce s dalšími makléři, facebook atd.
Fotografie dělány makléřemVyužívání profesionálního fotografa vč. videoprohlídky
Úschova kupní ceny jen v realitní kancelářiV ceně provize advokátní i bankovní úschova dle výběru smluvních stran

Asi si řeknete, o jakou odměnu si kvalitní makléř řekne, pokud investuje do prodeje nemovitostí zásadně více prostředků a času než ten průměrný. Moje výše provize je ve standardní výši jak je na realitním trhu běžné, vzhledem k úspěšnosti prodejů si totiž i při vyšších nákladech takto vydělám dostatek, nehledě na dobrý pocit z práce.

Smlouvy, které s prodávajícími podepisuji, jsou jednoduše vypověditelné, tedy pokud prodávající získá dojem, že svojí práci nedělám dobře, spolupráci se mnou může obratem ukončit.


Ukázka videoprohlídek